Dansk Marketingforsknings Pris

Dansk Marketingforsknings Pris blev indstiftet i 1955 af Dansk Salgs- og Reklameforbund og HD-Klubben for Salg og Reklame under navnet Dansk Erhvervslivs Pris for Afsætningsøkonomisk Forskning. Fonden har gennem de sidste 60 år støttet det danske erhvervsliv ved at støtte forskningen inden for det afsætningsøkonomiske område med henblik på at sikre udviklingen af nye metoder og ny viden.

Nøgleord

  • Hædre forskere
  • Ydet et vigtigt stykke marketingforskningsarbejde
  • Arbejde, som har en væsentlig værdi for de danske virksomheders marketingfunktion
Prisen, som består af mindst 50.000 kr., kan ikke søges, men uddeles udelukkende efter bestyrelsens bestemmelse om anerkendelse af modtagerens fortjenester. Prisen bliver tildelt som hæderspris for værdifuldt udført markedsforskningsarbejde.

Vigtig viden



  • Beløbsstørrelse

    Mindst 50.000 kr.


  • Ansøgningstidspunkt

    Uddeles efter bestyrelsens bestemmelse
Se lignende søgemuligheder